Ponnien

Alla inlägg under december 2010

Av Cajsa - 17 december 2010 07:30

Idag är det skola -.- Men vi ska typ kolla så film hela dagen så det är inte så farligit :-P men tyvärr så ska vi se amarican pie -.- det verkar as dålig. Men jag får stå ut xd

Av Cajsa - 15 december 2010 21:25

Mobilbloggar ;-) så ni får tyvärr inte så långt inlägg men det blir en liten uppdatering :-) det var lucia i skolan och det var vi som hade den och det var jag som blev lucia :-D Det var shit kul och jag skulle gärna göra det igen!:-) men isf skulle lår behöva ha om en klass och det till jag ju inte :-P vi hade ju lucia i säljet med och får jag bara med på julshowen. Men det var är kul ! :-) ja fanny och ellan var ark fruar och skämde ut oss totalt xd men det var kul :-D nu orkar jag inte skiva mer! :-) God natt!:-P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cajsa Rasmussen
12 år

Bor en bit utanför Växjö, rider på ridskola 1-2 dagar i veckan. Har även en medryttar häst som heter Hector. En fd. dressyrhäst.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards