Ponnien

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

DÖÖÖR!! X'D

Av Cajsa - 27 november 2010 11:16

HAHAHA! Sitter & kollar på YT & kollar lite på vad jag & Julia har laddad upp. Kollar på det som vi la upp senast! x'D 

Fan vad vi måste varit trötta!! X**D 



HAHAHAHAHAHA! X'D 

Mitt i alltihop ringer Julias mamma! :p 


  

 
 
Ingen bild

hon bakom kameran :p

27 november 2010 14:08

hahahahahaaahahahaa xD
fan va bra assså :D

Cajsa

27 november 2010 16:22

Oh, YEEA! :D

 
Ingen bild

Julia

28 november 2010 18:08

HAHAHAH xD

Cajsa

29 november 2010 15:39

X''DDDDD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 17 december 2010 07:30

Idag är det skola -.- Men vi ska typ kolla så film hela dagen så det är inte så farligit :-P men tyvärr så ska vi se amarican pie -.- det verkar as dålig. Men jag får stå ut xd...

Av Cajsa - 15 december 2010 21:25

Mobilbloggar ;-) så ni får tyvärr inte så långt inlägg men det blir en liten uppdatering :-) det var lucia i skolan och det var vi som hade den och det var jag som blev lucia :-D Det var shit kul och jag skulle gärna göra det igen!:-) men isf skulle ...

Av Cajsa - 27 november 2010 19:34

Är kvar hos Nellan ;p Vi ska ev. ut & åka madrass snart. (y) Vi sitter här, leker lite fjortis & känner oss randoom. ;P Nellan kommer att lägga upp endel bilder på bdb. :) Så ni kan kolla på dom där. :DD Hon heter Happyday1 där för er som inte vet de...

Av Cajsa - 27 november 2010 16:23

Nu sitter man här vid Nellans lilla dator ;p Vi ska ut & har snöbollskrig nu.:D Det är jag, Essan, nellan & Fia. :) Sedan ska vi äta Nellans goda mat (Y)   Jag var ju inne i Växjö innan ´& jag valde mellan HTC Wildfire & Xperia X10 mini Grön, men...

Av Cajsa - 27 november 2010 11:54


Nu bär det av till Växjö! (Y) Pappa & jag ska in på Media Mark & jag ska kolla ny mobil! :DDD       Vill ha! :DD   Kommer dock aldrig att få..:/       ...

Presentation


Cajsa Rasmussen
12 år

Bor en bit utanför Växjö, rider på ridskola 1-2 dagar i veckan. Har även en medryttar häst som heter Hector. En fd. dressyrhäst.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards